Ahad, 27 April 2008

. . .

hari ini bermula elok.

*lamun sambil dgr radiohead.

aku baru bangun. dan otak aku diadukkan dgn bunyi indah. selalunya aku akan mengikut mood lagu yang pertama aku dgr bila bgn tidur...

adik bongsu aku balik ke asrama semula hari ni. habibfikri. manusia paling pemalu dan genuis dr semua manusia yang aku kenal. PMR 9A. hafal peta dunia pada umur 6 thn. melukis peta pabila kami sekeluarga balik dari mana tempat di dunia pada umur 4 tahun. sembahyang tk tinggal. diadukkan dgn kiamulai. arghhhhhh!!!!

aku ni apa?

*mood indah kian padam dan dinyalakan dgn mood sedar

tiba2 aku rasa rindu ntah dgn siapa... fuck! aku kena cepat2 cari duit n kahwin ni. kau akan gelakkan aku kalo kau melayu. tp aku nk kahwin dgn siapa sial! nak cari lg satu hal. nak kena kluar kenal2 lagi. date lg. calling2 lg. argghhhhhhh!! mengarut!!!

*perasaan taknak kahwin muncul lagi.

kalo tak kahwin tak bleh jugak sbb aku nak anak sgt2. aku nk sgt jadi ayah yang tk terkata. kan best kalo ada wanita yg tak payah bercinta terus kahwin. tapi malaysia ni takde kot. kahwin nk kena beradat budaya lagi. arghh!! fuck lah nak adat2 ni!

aku tak nak ckp lagi. nnt aku marah semua org. aku nak mandi..

3 ulasan:

ledisordre berkata...

kau dah tua ni..

fynnjamal berkata...

mari.

t r i berkata...

ledisorde: kalau mcm tu, kau pon.

fynnjamal: kau akan merana seumur hidup kau. percayalah.