Sabtu, 26 April 2008

happy birthday

dr airport trus pegi umah aby. birthday aby.

aku benci gile bila pegi tempat keramaian makan2. sbb kena berborak. mcm bodoh sbb aku tak suka berborak pandang pertama. sbb slalunya tak beerti bagi aku.

*duduk sorang sambil senyum dan angguk kepada semua yg lalu depan aku.

*gelak sorang dlm hati.

aku pegang air yang dah habis(tgn kiri) sbb kat tempat air ramai perempuan. aku takut nak p amik. kerja aku amik satay je. sbb kat sebelah aku je. so tak payah bgn sbb nnt org duduk kat kerusi aku.

*aby sibuk dgn kawan dia dan gfren dia.

mm.. penat gila aku tunggu keadaan yang sesuai untuk aku berubah perasaan. penat. hasilnya sama. aku jadi mcm org yang tak jemput pon. padahal aby beria ajak.

*lihat hadiah. sedih.

kalo kamu nak tahu. aku tak pernah walau sekecil mana pon mengadakan keramaian untuk hari keluaranku. hanya sekadar ucapan.. gile loser.. tp aku tau ada lg loser dr aku.. takpe.

*tgk jam dan buat muka nak cepat.

aku blah tanpa sebarang bukti. aku dah tak tahan kerana nak jumpa mak ayah aku dan sambung alunan bunyi terngiang ngiang dikepala aku ni.


akhir kata,
fuck org ramai! fuck aku dan perasaanku!

Tiada ulasan: