Khamis, 24 April 2008

yeay itu gembira.

ya. mungkin ini kot? mmm.. ye ke, huh? jap, dengar balik dari mula.

*pejam mata*

akhirnya, (nafas gembira lepas)
aku dah berjaya mendapatkan bunyi verse untuk cerita itu. senyum dan terus berhenti dari segala kekuatan pendapat. betapa lama aku sabar dgn intro yang semakin loya ku ulang 500 kali sehari. secara kasar. terima kasih tuhan.

*pegun kosong*

macam mana la penulis2 musik diluar tu bole buat lagu byk2. mungkin mereka guna ilmu kitab. tapi kalo nak diikutkan ianya lebih kepada idea. maybe skill kot. ah, pegi mampos. memang aku byk amik semua benda tu susah. walaupun senang. aku taktau kenapa. nak kata teliti, aku ni org yg agak pemalas..

apa2 je lah..

2 ulasan:

ledisordre berkata...

lagu hukuman mati di waktu pagi dah siap?

TRI berkata...

baru dapat verse je.. ko ingat senang..