Isnin, 5 Mei 2008

affina cahaya juwita

alhamdulillah... (adakah aku bersyukur)

kurniaan Mu amat kujunjung tinggi. tak ternilai.

_______________________________________________

aku semakin takut kepadaMu kerana terlampau banyak doa yang Kau makbulkan. dan Kau tarik selepas itu kerana sifat ketidak syukuranku. tetapi ya Allah, jgn lah kamu tarik yang satu ini. jgn lagi. aku sangat mahu ke sana. aku tahu aku berdosa. tapi mungkin ini sahaja yang paling aku nntkan sejak bergelar 'manusia untuk masa hadapan'.
_______________________________________________

hey kamu terlalu tinggi bagi aku. terasa kecil aku didunia ini. mengajar ilmu kepada manusia. sedangkan aku ada apa? musuh negara? arghhhhhhhhhhh... mcm mana aku nak berdepan kamu? arghhhhhhhh... aku tahu ia buta. tapi dunia ini tak cukup dgn hanya ia. fuck! ia tu apa? berani sungguh aku skrg! aku tak kira. cahaya keterangan itu adalah kejujuran. aku percaya kata2 itu walau bulan jatuh ke riba. dan..

kamu cantik. hahahahaa!

*tetiba hilang seni. gilak ah! ops, kamu telefon.


*kejap*


kan aku dah lupa apa aku nak tulis... arghhhhh... dah lah. mungkin ini cukup.

1 ulasan:

123 berkata...

sempurna