Sabtu, 3 Mei 2008

aku biasa je... takde apa2 pon yang jadi..

hari ini paling gembira bagi aku. terima kasih tuhan. kamu sampaikan salamku jua. aku masih kaku tidak berlagu hingga kini. tercegat seperti orang bodoh. kerna terlalu cepat ia berlaku. aku takut ini hanya sementara.

*aku turunkan harapan aku agar tidak kecewa nnt*

tak pernah aku teruja sampai mcm ni. sbb aku tak pernah di hormati sebegini rupa. aku akur jika hanya hati ini satu saja yang berasa sorang. kerna bersepah lagi hati yang lebih tulus disana. lebih tinggi nilainya dari aku. aku faham.


akan ku hargai waktu itu. walau mungkin hanya sekali. aku tetap hargai.

terima kasih tuhan.


woi manusia!
aku disini gembira!


arghhh, tetiba aku nak orang lain rasa jeles kat aku sbb aku gembira.

Tiada ulasan: