Jumaat, 2 Mei 2008

. . .

hari ini paling rimas. aku dah 2 hari tak tidur sbb aku dipaksa oleh 'satu lagi aku' terpaku depan laptop untuk mencari bunyi yang sesuai di 'fruityloop'. akhirnya, tiada ketemu. tiada yang sesuai dgn tragedi lagu itu.

*terasa sgt bangang menggunung*

sudah 2 hari mataku kian terkeluar. pipiku cengkung. otakku berlawan dgn persoalan syaitan. arghh, aku nak keluar!!!! sbb aku dah sgt kotor. sgt busuk sehingga tiada lalat lagi. aku rindu realiti. tuhan tolong aku! sumpahkan aku kesana!

*terasa perlu bimbingan dari seseorang. kerna tuhan sudah byk tolong aku. aku malu*


hmmm...



tiba2 aku sedar yang sudah lama aku tidak berkawankan sesiapa. hanya laptop, guitar, ashtray, rokok, dan bilik bewarna coklatku. aku rimas. aku kena kluar. aku terasa mcm nak pegi klcc. haha. lama gila tak pegi. zaman berbuka puasa didepan taman. hah! aku nak kawan2. aku rindu kawan2. aku rindu bahasa kamu, kawan2. berbahasa tuhan. bahasa terperinci. bahasa fahaman kumpulan aku.

*rindu*

mungkin ini semua alasan kenapa aku menulis 'langkah'. kerna tiada lagi gelak tawa yang dulu. selamat lah kamu kawan2.


tunggukan bunyi baru dari aku nnt. aku rindu kamu semua. mmm.. aku nak mandi. nak tidur. moga mimpi berjumpa kamu kawan2.


----------------- hish, kotor lah! najis! sampah masyarakat! -----------------

2 ulasan:

azim berkata...

fuck kau.

t r i berkata...

kau dengki kan sbb aku sampah..