Selasa, 13 Mei 2008

...

hari ini aku rindu kawan2 lagi. aku ingin bercerita byk benda kepada kamu semua. hal kejadian dan kecantikan.

takdir.
nasib.
peluang.
kebesaran Dia.

pesanan kepada kamu terdekat.

azim: teruskan bahasa kamu.
kimi: teruslah menjadi org rajin. terima kasih atas segala dulu.
syafiq: aku rindu bermuzik dirumah kamu. aku rindu bunyi ceilo kamu.
abu: terima kasih dgn gambaran gelombang bunyi itu.
jai: nn amik gambar aku cantik2. aku nak.
botak: jgn tough sgt.
dauz: ayahanda cari kau. kat caltex. jaga baik!
bak: jgn emo sgt. kimi cari kau!
duke: serious aku rindu kau. terima kasih atas segala dulu.
ross: kau manusia paling baik. terima kasih atas segala dulu
tazen: kau jgn kurang hajar sgt kalo nk berdakwah!

11 orang diatas: ingat, dadah musuh negara!

______________________________________________


aku disini sihat... cuma rasa nak bercerita dan berketawa dgn kamu semua. aku rindu tak terkata. aku rindu keindahan kamu semua. yang sekecil kuman pon tidak berpura2. mengutuk sesama sendiri. tikam depan. jujur. telus. faham.


semua itu untuk memperbetulkan diri sendiri, kan? haha. agar dipandang mulia oleh tuhan dan untuk berhadapan dgn manusia miskin akal di luar ini. hanya kamu semua sahabat yg mencerminkan aku. aku berterima kasih. kerana manusia kini semakin takut dgn kejujuran. takut berdepan (termasuklah aku).


aku doakan kamu berjaya dunia akhirat. doakan aku jika kamu ada masa k.

assalamualaikum kawan2..

2 ulasan:

azim berkata...

kawan2 yang tak menghakimi, tak mengadili, tak expect apa2, dan tak payah duduk dalam lapisan kepura-puraan yang melemaskan.

azim berkata...

waalaikumussalam!