Jumaat, 9 Mei 2008

menulis dengan 'Hetty Koes Endang - Di Wajahmu Kulihat Bulan' dan 'P.Ramlee - Jangan Tinggal Daku'

pagi.

ibuku dijangkiti virus yg bole merosakkan hati. aku sedih. aku tak menangis. sbb aku dah sedia. hari ini aku sgt penting baginya. kami bercerita masa depan. dia bersetuju. tp bukan dgn muzik. dgn siapa dia.

*aku pegang tangan ibu.

aku berkata: jika kamu atau aku pergi, pakailah dgn wangi dihari itu nnt.

_______________________________________

tgh hari.

tidur. aku sgt letih. hanya tuhan sahaja yg tahu. kerana aku berjanji tidak ingin semua 'itu' lagi. terima kasih fynn.

aku terjaga dgn teka teki itu. dalam sedar, aku dah lambat. aku kelam kabut sbb si dia ingin datang bertemu aku. aku tak bersedia.. banyak yang aku fikir. kerana aku tidak suka akan suprise. dan aku tidak sukakan suasana tidak terancang. aku takut tidak cantik. eh, tapi aku bukan jenis yang suka merancang sesuatu. tapi aku tidak tahu kenapa yang ini aku risau. mungkin kerana cinta. kerana aku bekerja keras untuk bercinta di bulan...

p/s: aku ada kertas untuk order cinta. aku order yang sejati.
______________________________________

malam.

aku dikejutkan lagi dgn adikku. adam dia kembali dgn senyuman dan buat aku memadam marah. aku terus merayu maaf kepadanya.

dia pergi kerana aku. kerna sikap perhati aku. maafkanku adik. aku rindu kamu. singgah lah selalu. jenguk aku.

_____________________________________


tuhan, hari ini aku sedih. sebak. terdiam.

4 ulasan:

Miss Fynn berkata...

ini payung kecil,
tapi mampu meneduh hujan kamu.

walau sekadar menjaga kepala
dan membiar basah tubuh itu.

SYFNS berkata...

sy link blog kamu.
boleh kan? ;)

tri berkata...

miss fynn: terima kasih. semoga tuhan membalasnya semula dgn kiriman rahmat.

syfns: silakan.. dan sy terharu.. terima kasih.

SYFNS berkata...

tq. (: