Isnin, 5 Mei 2008

mimpi

buat kali pertama aku ukirkan mimpi aku dgn tulisan. sbb yang ini penting. sbb aku tak pernah ingat segala mimpi aku. mimpi yg ini buat aku takut. tapi lepas bangun, aku lega. hehe...

apa itu mimpi? org cakp permainan tido. otak kau permainan tido! aku tak main pon! (jgn nak fikir lain). yang aku tahu, aku tak rasa pelik pon walau cerita mimpi tu tak logik. aku tak sedar langsung.

*terdiam. berfikir*

eh, permainan tido la tu namanya, bodoh. kan aku dah kena bodoh balik! cakap tak guna otak langsung! bangang!

pegi mampos, otak aku dah ke lain ni. kau peduli apa?

4 ulasan:

azim berkata...

ooo ko chat dgn kimi yehhh. kimi yg cite. kat blog dia.

bakkimi berkata...

hahaha. tido dan mimpi bukan kawan baik ke? ko dah jumpa tuhan blom?
eleh azim.. mana blog ko

pencinta kenangan/ berkata...

mimpi yang endah!
bahagianya!!

tri berkata...

bakimi: aku takkan jumpa tuhan. aku malu.

pencinta kenangan: mimpi yg ni tak indah. dia indah bila aku bangun dan lihat dia masih seperti yg aku tinggalkan mlm td..