Ahad, 11 Mei 2008

muzik dan aku

new update.


Sumpahkan aku ke sana
Hidup bersama
Mati berdua

Andai ku takdir di sini
Peluklah aku
Rangkullah aku

Jangan kau puja
Jangan kau hina
Ikhlasku dan jujurku
Jangan kau puja
Jangan kau hina
Ikhlasku dan jujurku

Sempatkah aku ke sana
Ku takut semua hilang bernama
Ambilku dan bawa lari
Kerna ku takut tiada lagi

hmm...

dan hanya kerna cinta yang ini
aku berserah tinggi kepada-Mu

yang Maha Esa
ku melutut, cinta dia
yang Maha Esa
agungkan cinta ini

___________________________________________

*hanya sampai sini aku dapat siapkan. 10 mei*

... akan bersambung yang entah bila.

2 ulasan:

ku ingin langkah jauh berkata...

ku titipkan lagu ini di telinga ku tiap kali ku bentuk warna di kamar visual ku

tri berkata...

mmm.. Maha Suci Allah. kuatkan diri ini..