Rabu, 4 Jun 2008

maut itu seni

hoi pukimak!

ni aku nak bgtau kau! aku bukan pemuzik, bukan pelukis, bukan penulis, bukan penyanyi, bukan penari dan bukan pelakon. yang aku tahu, aku orang seni.

apsal? aku tahi?
ye, aku mengaku aku orang seni. dan aku takde karya untuk manusia 'tepi kain'. apsal? kau tak puas hati?? nah, amik ni. aku jeritkan:

aku orang seni!

aku orang seni!

aku orang seni!


apsal?
kau ingat orang yang sembahkan karyanya depan kau tu saja boleh dipanggil org seni?


*hahaha! fuck kau! kesian..*


kepada semua masyarakat melayu MALAYSIA:

1. bernafas itu seni.
2. berdoa itu seni.
3. bergerak itu seni.
4. berfikir itu seni.
5. menangis itu seni.

5 perkara diatas adalah punca timbulnya seni. kalo kau free, fikirlah.. dan kalo sibuk sgt, teruskanlah baca buku 'cara2 bermain piano dgn sopan'.


sesiapa tak puas hati dgn entri ni, sila maki aku di ruangan ulasan.. sbb memang aku yang suruh kau baca page aku pon kan?


kan?


yg dahagakan comment seperti: "aku suka tulisan kamu",
t r i

4 ulasan:

Miss Fynn berkata...

fuhh.

tri berkata...

fynn, entri ini bukan untuk kamu. bukan utk kekasih, bukan untuk kawan2, dan bukan untuk seseorang.

ini cuma permainan perasaan yg bila sy marah melihat ramai manusia di malaysia masih agung2 peraturan dalam seni itu.

"itu tak betul, ini tak betul." hish, bodohnya. bodoh sbb mereka tak terfikir yg seni itu dtg dari hati. dan hati itu melahirkan perasaan. dan perasaan itu adalah hak masing2. so, setiap hasil kita adalah hak kita.

hak kita. maka buat lah apa pon. jika itu indah bagi kamu, itulah seni namanya..

ledisordre berkata...

aku suka bila kau marah. hehe. benda yang kau ckp bila kau marah tepat gila.

tri berkata...

kau pon!