Ahad, 1 Jun 2008

starbucks

1437hrs

aku kat starbucks seremban 2. hahaha. sorang2 tunggu seseorang yg sdg rindu aku. dia dlm bas. aku kat sini tgh dgr 'jamiroquai - runaway' sambil lihat org ramai lalu lalang. haha.

buat pertama kali aku online di tgh2 org ramai! mcm pukimak je rasa! kelakar! sbb aku slalu tgk org online kat starbucks. pastu aku gelakkan. last2 aku sendiri online kat sini.

*gelakkan diri sendiri*

aku tak biasa nak lepak2 kat starbucks ni. kalo mamak ke bar ke, aku pandai la. tah apa tah aku order td. tak sedap langsung! rasa nak muntah je minum. dan kepada peminat2 starbucks, aku mintak maaf. maafkan tekak aku ni. nasib baik ada lagu. senang skit hati aku ni..

hai.. lambatnye kamu nak sampai.. aku rindu kata2 kamu. senyum kamu. manja kamu.



cepat!!!! kita kena pegi shopping untuk esok!!!! cepat tau!


tuhan, segarkan pemandu bas itu. aku rindu dia!

5 ulasan:

eamy berkata...

sudah lama rindu perkataan rindu yg diucap dengan ikhlas...

tri berkata...

kekadang, ikhlas tu org tak nampak. kita saja yg tahu..

ledisordre berkata...

mcm mana dgn mimpi aku?

tri berkata...

macam macam boleh jadi..

Tanpa Nama berkata...

aku suka coretan kamu..aku juga rindu kata kata "rindu" dari orang yang boleh membuatkan aku rindu..

*donia*