Isnin, 9 Jun 2008

surat untuk 'inche'

asalammualaikum,

inche sihat? bagaimana kerja? minyak dah mahal. harga naik tak? hehe..

*gilak ah aku cuak*

cantik rumah ni.. inche suka perbetulkan kedudukan posisi alat? sbb itu bole menukar pandangan kita untuk menukar perasaan kita. sama seperti lagu..

oh ya, cerita pasal pandangan, apa pandangan inche terhadap kami? mesti pelik kan? tp sy percaya takdir dan jodoh. dan pelik ini bukan semata2 mengikut sunnah. sumpah saya tidak terfikir.

tidak pernah dari awal.

sy slalu duduk bertanya diri, mengapa orang pandang serong? inche.. bagi saya, 'dia telah diturunkan untuk mengajar saya. dan saya diturunkan untuk menjaga dia.' itu sahaja yg saya tahu. kerana itu suci bagi saya.

kerana ini kami:

dia, pandai membaca dan mengajar..
saya, benci membaca dan ketagih belajar..

dia, kukuh..
saya, mudah pecah..

dia, ceria..
saya, sunyi..

dia, indah..
saya, indah..

dia, bercahaya..
saya, malap..

dia, perkataan..
saya, alunan..


dan kami akan menjadi lagu yang indah, terang, pelbagai, dihormati. mmm.. bukan semua pasangan harus sama taraf nya. kerana itu akan buat kami berbalah.


nanti inche tengok lah 'i am sam' dan beritahu saya, adakah Sam patut bersama Rita hingga akhir hayat? adakah mereka saling memerlukan?


apakah inche terima?

5 ulasan:

Miss Fynn berkata...

inche,
terima tidak?
ini surat jujur, inche.
kasilah...

tri berkata...

kalo tak kasi? nak buat mcm mana?

Tanpa Nama berkata...

inche = inci?

inche k

Pourpres~ berkata...

terime!

zamrudkalam berkata...

inche terima..kan?
tahniah utk kamu.