Selasa, 15 Julai 2008

anjing berkeliaran mencari puas menjilat tulang sendiri

m.a.a.f

perkataan yg selalu keluar dr mulut aku adalah 'maaf'. aku tak tahu kenapa. mungkinkah aku ini seseorang yg lari dari situasi tegang atau suka meredakan situasi itu?

tah lah..

aku benci keadaan betelagah untuk sesuatu yg tidak penting di atas muka bumi ini. sebab bagi aku, dunia ini bukan mulik aku. so, buat apa aku harus mempertahankan? untuk apa?

kadang2, aku rasa hina sebab selalu mengalah. tapi kalau aku menjerit untuk menang pon, apa yg aku dapat? puas? tidak ada dalam kamus hazrifitri yg mengatakan kepuasan itu datang dari mengalahkan manusia lain.

hmm..

kadang2, manusia akan berkata..
"bodohnya kau, menipu diri sendiri!"

dan selalu2, aku berkata..
"lebih baik aku bodoh menipu diri dari menjadi sebodoh2 manusia yang ambil tahu hal manusia lain"


oh ya, aku pernah dgr seekor anjing menyalak dan salakkan itu bermaksud 'seorang hazrilfitri itu seorang yg depresi'.

hahaha!

sila ambil tahu lagi tau, aku suka! sangat comel bila dengar kau menyalak!


t r i (tyrant)

8 ulasan:

gadisjahat berkata...

go tyrant! :B

tri berkata...

go musik marah2!

gadisjahat berkata...

semalam pergi tengok musik oh-jerit dekat ampang jumpa kimie (bukan nama sebenar). and he talked about you.

"-.-

tri berkata...

kimie yg kurus2 gitaris tyrant kan? (bukan bentuk badan sebenar). dia kata baik atau jahat tentang saya?

gadisjahat berkata...

hahaha. jahat! kami borak sikit ja.

"tau tak tri nak kawin"

"err, tau kot. tapi tak ingat ah muka tri cane. yang mana satu"

"lah yg kat seremban tu kan"

"mana ingat"

"habistu pergi tak kota tinggi?"

"mestilah nakkkkkk tapi kalaulah dia ajak. tapi kak fynn dah janji awin jadi flowergirl. bwek"

"eleh, yang dekat tasik tahu tak?"

"tasik mana?"

"rahsia"

"lahaiii, tasik titiwangsa? tasik chini?"

"mana boleh bagitahu. all white tau, for inviteds only"

"jahatlah korang ni"

semuanya baik-baik kan? :)

ledisordre berkata...

haih kimi, kimi.

tri berkata...

haha! kimi bercerita pasal tasik. hahaha! kimi mulut tempayan!

gadisjahat berkata...

kalau badan tempayan tapi mulut cawan macam tak kena kan?