Selasa, 15 Julai 2008

lagu itu..

lagu tu berbual tentang kamu. tentang kata hati kamu. yg pabila kata-katamu itu tidak boleh diubah. tetap itu. tiada guna aku berkeras rayu. tetap itu. biar aku tunduk. akan aku tunduk. mesti aku tunduk. kerana hormat. kerana cinta. kerana takut. kerana aku tiada apa lagi di filem sementara ini. ini yang aku pilih. ini yang aku mesti belajar. ini yang aku minta. dari dulu. dari aku kebas dari rasa cinta. sekarang, aku perlu amalkan agama baru yang aku anut. perlahan-lahan. satu-persatu. jika aku lembab, harap pimpin aku. jika aku lambat, harap tunggu aku. dan jika aku jatuh, harap angkat aku.

ingat, aku ini tetap yang dulu. yang melutut cinta kamu. yang berdoa untuk melihat kamu walau sekarang, kamu didepan mata.

t r i

4 ulasan:

aMAZy EVE berkata...

tri...kamu ker hazrilfitri hadzir pelaja kelas 5 awam 3 TIKL tahun 2001?

ledisordre berkata...

nice fucking words.

tri berkata...

ha ah. tikl. zaman makan berger one shot kat kantin.

aMAZy EVE berkata...

OMG tri...mcm tak percaya...ko ker hadzrilfitri tu...halus juga jiwa yg kau ada ya...anyway best of luck to both of u k...