Khamis, 31 Julai 2008

radiohead - videotape

tak sabar nak tgk video tape aku kat akhirat nanti..




kerana aku dah penat nak bercerita.

4 ulasan:

ledisordre berkata...

kau tak takut? tu saat paling malu.

pelesitkota berkata...

nak aku edit tak?

S A M P A H A N berkata...

..dan saat paling menakutkan.aku pasti jijik melihat video tape aku.

tri berkata...

ls: aku tak malu.. sbb semua yg aku simpan tu cantik. ikhlas aku indah. nnt ko tgk lah tau masa kat akhirat nnt.

pelesitkota: edit lah. yg penting, soundtrack aku nk buat sendiri. hehe.

sampahan: kalau kamu takut jijik, posing lah dari sekarang. buat cantik2. ikhlas. sbb tuhan pasang byk kamera. dan ia sgt indah bagi aku.