Sabtu, 30 Ogos 2008

abacadabra!!

akhirnya..

pkl 12 td aku tutup kedai. bagi gaji kat 7 org pembantu aku. dan aku bg dierang cuti 5 hari. wuwuwuwu! aku pon dah tak fikir lagi pasal keje. yahuu!! aku nak kahwin!

otak aku skang semakin ok.. sebab,
1. lusa nak kahwin dgn manusia tercantik didunia.
2. aku cuti mencari duit selama 5 hari.
3. esok nak pergi jumpa si cantik di kota tinggi.
4. ini hali wa ala untung manyak oooo!!! wuhu!
5. habibfikri cuti untuk lihat aku nikah.
6. aku dah tak terfikir pasal manusia remeh tu.

terima kasih tuhan..

cuma, pada teman2 rapat hazrilfitri... maaf kerna tidak menjemput kamu semua. sori wei.. aku malu. dan korang tahu aku manusia 'fak' adat. hahaha.. nnt aku buat majlis untuk korang. di tempat tinggi. hehe.. doakan aku.. aku nak kahwin dah ni.


t r i @>--

7 ulasan:

hatrikirana berkata...

aku nampak mcm org tu tgh;

a)melompat lebih tinggi-esok hari nikah dia
b)x tido mlm-dok hafal lafaz nikah
c)tgh khayal menatap gambar kekasih hati
d)masih bergayut tpon ng kekasih hati-bercerita ttg nota2 kebahagiaan yg akan bermula esok
e).....

pilih mana 1 jawapan ko k...

aku nak sgt tgok majlis pernikahan korang. tp x dijemput. xpelah. aku kirim doa kebahagiaan hingga ke akhir hayat korang. well, i didn't got any best present to u both. so, this poem is on behalf of the big, wrap present from me.
...................................
Love and Sleep
Algernon Charles Swinburne (1837-1909)

Lying asleep between the strokes of night
I saw my love lean over my sad bed,
Pale as the duskiest lily's leaf or head,
Smooth-skinned and dark, with bare throat made to bite,
Too wan for blushing and too warm for white,
But perfect-coloured without white or red.
And her lips opened amorously, and said--
I wist not what, saving one word--Delight.
And all her face was honey to my mouth,
And all her body pasture to mine eyes;
The long lithe arms and hotter hands than fire,
The quivering flanks, hair smelling of the south,
The bright light feet, the splendid supple thighs
And glittering eyelids of my soul's desire.


assalammualaikum

tri berkata...

w'laikumsalam hatrikirana,

jawapan aku 'e'.
trima kasih. dan maaf kerana tidak menjemput.. hehe.

hadiah tertinggi didunia tipu ini adalah doa. ia kekal.

teruskan berdoa untuk insan2 lain diluar sana. tuhan maha mendengar..

insyaallah.. amin.

hatrikirana berkata...

alhamdulillah... balas juga kau pada komen aku yg x seberapa ini.

sudah tntu aku sentiasa berdoa untuk manusia sejagat, pasti keseluruhannya. minta agar dunia akan aman, terus aman dan kekal aman, maka isi dunia pasti akan merasa tempias kebahagiannya.

khas untuk kau, di saat kau duduk bersila, berdepan ayahanda fynn serta tok kadi dan segala saksi yang menanti lafaz akad kau, aku yakin bumi menunduk dan berdoa agar dua jiwa ini disatukan bahagia hingga ke akhir hayat...
pasti bukan hanya isi bumi, tapi seluruh ciptaan Allah yang nampak di jahil ataupun yg x dpat dilihat mata kasar...
penyatuan kamu berdua bakal mengecewakan berbilion askar syaitan...alhamdulillah

tahniah!

SYFNS berkata...

selamat pengantin baru!
kirim slm pd pari-pari tercantik kau. :D

tri berkata...

terima kasih..

agar tuhan kenalkan diri kita pada semua..

aMAZy EVE berkata...

hey tri or can i call u tapir like the old days org pggil ko...heheh kidding...moga bahagia hingga hembusan nafas terakhir...
isteri kamu sangat cantik...jaga tulang rusuk kamu yg satu itu ya..
doa kan kami juga akan seperti kamu...selamat berpuasa buat kamu suami isteri..

ikhlas dr,
-maz & joza-

Tanpa Nama berkata...

patotlah gig aritu kat noisy studio ko takda. kahwin rupanya.