Jumaat, 29 Ogos 2008

...

hmmm...

kalo nak difikir2 balik, kalo aku layankan, dah macam budak2 sekolah. tapi kelakar btul aku tgk dierang bertungkus lumus mencari teman agar mempercayainya. haha..

biar lah.. aku apa peduli. siapa je pon.. kosong.

mula2 aku mcm bengang gak. tapi bila ada yg dtg memberitahu siapa mereka2 itu. aku gelak besar. tiada apa rupanya. cuma mereka takut, dan lantas mengembar gembur cerita pada sesiapa yang dianggap bole menyokong mereka. dalam kurungan 'kawan yg sokong sebab kawan dan tanak kecikkan hati'.


haha..



kawan. beribu kawan aku dah jumpa. dan aku cuma ada 11 org kawan. rapat mana pon kawan, kalo kita susah, mereka cuma bole bg kata semangat bodoh. dan kalo kita senang, mereka akan keluarkan mcm2 idea. tu je..

selamat percaya mempercayai,
t r i.

4 ulasan:

hatrikirana berkata...

100% aku percaya!

selamat pengantin baru! pandu hati2bila nak bergerak ke rumah teman hidup...aku doa moga lancar lafaz nikah itu nanti...
moga berbahagia hingga ke anak cucu!

-salam tahniah dr aku, wpon x pernah jmpa ko. and slamt berpose.

nota.kematian berkata...

betul.
memang betul.

fynnjamal berkata...

betul juga.
betul.

orang tamau percaya tada apa.

siapa betul2 kawan, akan tahu.
tak perlu dicanang diberitahu.

kalau kita dilupakan,
bermakna mereka tidak kenal kita seluruh jiwa badan.

kan?

tri berkata...

hmm..

terima kasih atas sokongan kamu semua. tapi maaf semua. kerna aku masih tidak bole lagi percaya manusia. bagi aku masa.

kerana..

manusia itu...
engkau.


maaf bukan untuk engkau,
fynn @>-- tri