Sabtu, 2 Ogos 2008

jeles



aku ada kawan.
nama dia syapit.
dia kawan baik aku.
hari ni dia beli ceilo baru.
dia kata bunyi best gila sampai hidung dia geli.

arghhh!

jeles lah! tapi aku tahu tuhan maha adil. so, takpe.

yang lega sikit,
t r i

3 ulasan:

ledisordre berkata...

hahaha! stok amik gamba mcm kawan baik gila!

hahaha! sampai hidung geli!

tri berkata...

gambar ni aku pegi kenduri kahwin dgn dia kat manjalara. pastu ada india yg berjanggut mcm dia jugak. tp lg panjang dan berikat. dia kata org tu dewa dia. kalo tak caye, tanya fynn. haha!

fak syapit! aku rindu dia!!!

p/s: syapit, walaupon kau buruk dan hina, aku tetap sayang dan bangga berkawan dgn kau! kau memang anti-manusia. aku suka.

i la berkata...

baragas