Jumaat, 15 Ogos 2008

manusia tercantik didunia

nama dia nur affina yanti.
dia comel seperti bantal paling kecik dlm dunia.
dia bersuara kecik bila bangun tidur.
dia suka kutuk saya hitam.
dia suka bilik baru kami. (dia SORANG yang design. hehe)
dia sangat comel bila terlelap bila didendangkan lagu sebelum tidur.


arghhh.. sial! aku rindu dia!
aku taktau kenapa aku tulis kat sini dgn tulisan budak2 aku ni!

kepada nur affina yanti,
balik sini cepat! mama asyik tanya mana budak nakal dia! dia rindu kamu. saya tak rindu LANGSUNG. mama je.

8 ulasan:

Miss Fynn berkata...

saya nak balik sekarangggggg jugak.
saya cinta kekasih saya.

tunggu saya pulang, kekasih.

hatrikirana berkata...

wah! terasa kehangatan romantis korang
hebat!
aku dah makin ketagih baca novel hidup korang ni
hidup korang btul2 bahagia
aku doakan moga "berbahagia selalu" untuk kamu berdua

n u r i d r i n berkata...

comel je kak fynn mcm tuh..

didi berkata...

wahh! sweetnya.
kak fynn mmg comel.

didoakan semoga tri n kak fynn bahagia buat selama-lamanya.

Amin.

Darling Luna berkata...

tri...jaga kak fynn baik baik yer :)

missycha berkata...

comel je

Tanpa Nama berkata...

wah jelesnyaaaa...
fynn bertuah sgtt..

amoi chantek berkata...

jaga fynn.. :"> so sweet... nak kawen jugak lah!