Sabtu, 27 September 2008




aku skang ni gila amik gambar sbb isteri tercinta aku telah menghadiahkan kemera berkuasa agak tinggi untuk aku. gambar tah ape ape tah aku amik. dari dulu aku memang geli skit tgk mat2 kamera yg kehulu kehilir menyenap gambar untuk website yg kini ku beri nama, 'sukalah aku dgn melihat gambar aku'. tp apa nak buat, manusia sememangnya kelakar.

arghh..
pegi mampos! apa nak jadi, jadi! aku tgh seronok menyenap nih! tp keseronokan ini tak bole menandingi keseronokan menyeni bunyi. hehe!

7 ulasan:

eamy berkata...

haha, sokkay
tri..slmat hari raya
kem slm sama fynn
hari raya yg luar biasa lah ye tahun ni.. :D

thesleepless berkata...

Gambar yang menarik. Teruskan & pedulikkan "mat2 kamera yg kehulu kehilir menyenap gambar..."

;)

MyAishah berkata...

salam abang tri...
oleh kerana aisha sangat suke ngan kak fynn nye blog...
aisha link blog abang tri sekali ye...

p/s : i wish leh jadi sweet couple cam abang tri ngan kak fynn!! comey sangat!!

MaNuSiA_RuMiT berkata...

hurm...
bro tri...
x dosa la ambil gambar suri sendiri..
hehehehehehe...
bro, nanti post la gambar kak fyn tgh hamil..
hehehehehehe

with love,
nanie

hatrikirana berkata...

tri, tahniah di atas hadiah yg kamu dpt aidilfitri ini...
hidup kamu bakal mnjadi lebih sempurna dgn kehadiran tawa riang anak kecil...

AdiNang berkata...

hahaha..tri, ko dah terkena virus camera nih.. keep it up. mcm aku, start from hobby, sekarang dah move ito business... sgt seronok buat ape yg kita suka.. anyway, happy tengok ending korang (fynn&tri) kirim salam fynn yeh. aku teman lama fynn..

Adinang ;)

chopstick berkata...

encik tri..saya baru saja jadi stalker laman fynn dan hari ni saya sampai di laman encik tri pulak.mohon izin untuk link laman ni di laman saya okey.=)

sangat2 bersemangat utk bina kisah chenta indah dengan partner lepas baca laman kamu berdua.terima kasih.saya doakan kalian bahagia hingga akhir hayat..=) dan ya,salam kenall....