Rabu, 3 September 2008

wuhu..





14 ulasan:

fynnjamal berkata...

indah itu tidak cukup indah untuk menerangkan rasa hati ini.

kan, kekasih?

kunang-kunang berkata...

cantek.

nota.kematian berkata...

klasik dan indah, juga comel...
*senyum lebar lebar untuk kamu berdua.

joe berkata...

tahniah :)

SYFNS berkata...

wahh, suka nampak. :D
selamat pengantin baru!

ainfazrin berkata...

:)

tahniah ye tri.happy for u and kak fynn.

selamat pengantin baru untuk selama-lamanya. ;)

Tanpa Nama berkata...

engkau di Nilai tinggal di mana? aku desa indah.

Sue Anna Joe berkata...

:)
bahagia teramat.

i'm so happy for u guys.

pegi nz nanti, nak curik ikut dalam beg boleh tak? uhuhuhu!

Sue Anna Joe berkata...

btw. tadi captcha code (pengesahan perkataan) was "ffinsff" ahahaha, yang skarang ni "hugspss"

wah sungguh simbolik!!!

tri berkata...

anna, jauh sgt kamu fikir ni.. ahha!

Sue Anna Joe berkata...

yang ni 'qcmoefr' ah tu tak tau la nak tafsir apa. ahahha.

Beautiful_Unbreakable berkata...

Nice blog and nice story!Also nice wedding!hehe... :)

Sahabat-Gunung berkata...

Tahniah buat kalian berdua. Fynnn, tak ajak pun, kitaorg pun nak menikmati saat-saat kebahgian kalain berdua.

Apa-pun, aku nak ucapkan tahniah, sebab ketinggalan perikembangan kau.

Semoga berbahagia sehingga ke anak cucu

nuRul saLoma berkata...

teruja..trgn nk kawen gak la..