Isnin, 20 Oktober 2008

sempat, nasib dan makna.



aku paling benci kalau hasil kerja aku takde makna. bukan main lama aku tenung, aku still fokus kat 'petir' tu. aku taktau apa nak fikir bila tgk gambar ni. aku nasib baik sbb sempat snap. tapi aku tak bernasib baik sbb gambar ni takde makna bagi aku.

p/s: aku ada isteri paling cantik didunia. kau?

20 ulasan:

anster berkata...

aku takde..sebab aku pompuan..maka aku tiada isteri. laki pun takde lagi, sebab aku blom kawin =P

MaNuSiA_RuMiT berkata...

x de isteri sebab...
saya perempuan...

ili syazwani mk berkata...

Weh..bukan senang nak amik gambar petir. Aku dah lama nak ada shot petir sendiri.

fynn jamal berkata...

awak...
saya jadi malu2...

jahat.

ps: saya si gemuk awak. awak si hitam saya. kita tak cantik langsung.

(tapi saya ada suami yang paling sayang isterinya. kan?)

nana berkata...

saya ada kawan yang baikkk

milkyluna berkata...

good shot lah tri..susah lah nak amek gambar petir.bkn calang2 org bleh buat..hanye yg brani jer bleh buat..

kau ade isteri??aku ade kwn paling baek.

dialicious berkata...

wah..sgt cantik..mcm poster atau lukisan di galeri..keep it up!

Miss Kemek berkata...

aku ada kawan yang aku sangat kagum buat masa ni..

kau.

harap dpt jmpa suatu hari nnt.

Tanpa Nama berkata...

sudahla. ingat kau berdua je ke yg dah kawen. orang lain kawen pun tak dela nak bangga2 macam kau. mcm bini lawa sgt.

ML Amnesia berkata...

oihhh.
tak payah la kau nak bising.
nak komen wat la cara nak komen.
tok sah hang dok perli org sana sini.
sat gi hang kawen dgn pasgn tak sebape kang.
baru hang tau!
bhahahaha!

fynn jamal berkata...

wahai tanpa nama.

ye. memang aku tak cantik.
dan itulah pointnya.

kenapa kau tak nampak?

aku yg tidak cantik ini, dinampak indah oleh suami aku.

biar sajalah.
kalau tidak suka, jangan dulikan kami.

kau memang manusia dengki, kan?

far berkata...

bodo .
tanpa nama itu bodo.
die iri hati sma psgn yg bhgia.
die blum jupe psgn die.
tah2 fynnjamal pna tolak die.
sba je eh.
dunia ini mmg indah sumenye law bsma ngn org tcinta.

far berkata...

lupe ltk td.
tah2 die nk fynn dlu xdpt.
dats die dengki.
mmg bodo.
aha,sesuke aku.
aku gram plak ;p

sAfFiYaHnAjLah berkata...

haha..itu bicara org y dengki.kecewa..
cm sial jew>
maaf..mencarut marut laks..
ahaks..
papew pon..
sy tetap doakan sama kamu ber2..

cikyin berkata...

yg penting.
korang masih dah sah jadik laki bini dan sayang satu sama lain.

ape peduli lagik kata orang?

argh! bila aku nk dpt suami yg syg aku amat macam ko syg fynn ya?!

eRmAbuTAng berkata...

like OMG~~
seriously,,
dun b jeles to other people,,,

seriously,, you both is my fav couple :))

ms fynn mna awk jumpa tri?? sy nk satu :(

fynn jamal berkata...

erma butang:

ni takde di pasaran ni...
ni DIY punya.

:)

hep hep. jgn usik. hepppp

ciKenit berkata...

ceh.
menggelabah gile si tanpa nama.
akal senteng.

kamu berdua tetap manis bile bersame.
sumpah, tak tipu.
:)

gadisjahat berkata...

gila bodoh dia tu. dahlah takda nama. takda otak pulak. babi, kakak aku paling cantik dalam dunia. kau bangsat jenama apa sial?

Zaini berkata...

"hep hep. jgn usik. hepppp"

haha.

dem tri.

dem.




=)