Jumaat, 7 November 2008

aku nak tgk kau penat tak?

skang aku kat melaka. kau?


taktau nak buat apa.
taktau nak beli apa.
taktau nak rasa apa.


tp yg penting isteri aku cantik.
bosan kan kau dgr.. dah. blah!


penat tak kau sakit hati? hehe! bestnyeee!!

9 ulasan:

fynn jamal berkata...

sayang,
cari gaduh dgn anonimus kah?

hahahaha

SYFNS berkata...

kompem anonymous tu bertambah2 sakit hatinya. hahaa..

tri, kau mmg best!

:D

Shaira Amira berkata...

tgk maxis punya carnival tu ke?

Sue Anna Joe berkata...

Dahla hot. Talented. Bijak. Kan kan. Tapi bahagian wangi tu, aku kurang setuju, dia bucuk sket. Bukan busuk, bucuk.

Wahaha. Sayang isteri awak.

~Princess of Pisces~ berkata...

ye, tri. bini ko mmg lawa. :)

ingat dia cun dlm gmbr jek. skali bila jumpe, lagi jelita rupanya!

heee..korg ni asik berjalan je kejenye ek? slalu2 la bahagia, k?

sAfFiYaHnAjLah berkata...

haih..
makin makan ati ulam jantung la si makhluk tanpa nama tuh..

wakakaka..

ha..amik kau..

dina berkata...

aku rasa sekarang si anonimus itu sedang mengigit jari meratap kebahagian kalian... semoga kekal bahagia!

tynaizat berkata...

hikhik.
abgtri mmg jahat.
kesian si makhluk tanpa nama.
haha.

padan muka.

kakfyyn mmg cantik.
sangat cantikk.
=)

iYda Juhar berkata...

chantek.
(;