Ahad, 16 November 2008

sapa ada jumpa fynnjamal saya, tolong pulangkan sebab saya cedera parah.

satu malam lepas tadi itu,
pulang aku tidak disambut,
penat aku tidak diurut,

mana kamu, budak kecil?
aku meringkuk menunggu kamu,
aku ketagih suara kamu!

cepat balik budak kecil...
bau kamu semakin pudar di sini...
semburkan aku untuk berlagu...


aku biru tunggu kamu.

Isnin, 10 November 2008

insan jalanan

hai damien...



hmmm...

Jumaat, 7 November 2008

aku nak tgk kau penat tak?

skang aku kat melaka. kau?


taktau nak buat apa.
taktau nak beli apa.
taktau nak rasa apa.


tp yg penting isteri aku cantik.
bosan kan kau dgr.. dah. blah!


penat tak kau sakit hati? hehe! bestnyeee!!

Selasa, 4 November 2008

kobar

yea!

arini isteriku yg cantik dan wangi tu nak belikan aku guitar. dan aku bangun awal. hehe. dah boleh senyum dah. aku rasa, inilah hikmahnya... wuhu!