Ahad, 7 Februari 2010

siang malam aku. sekarang..

ku pinjam wajahmu

kemana jua aku mengarah
pandangan aku mengambarkan wajahmu
oh kasihku di langit tinggi
di lautan yang sedang menari

biarpun aku memejam mata
pandangan masih menggambar wajah mu
berseri di cermin hati
di taman impian ku impikan

kasih wajah kau ku jadikan
azimat penguat semangat
bisaku gagahi cabaran yang datang

kasih kuharap kau sudi maafkan aku yang meminjam
wajahmu mengisi kekosongan hati

diriku yang semakin tenggelam
ke dasar sepi yg tak bertepi
diriku yang semakin tenggelam
ke dasar cinta yg tak bertepi

biarpun aku memejam mata
pandangan masih menggambar wajah mu
berseri di cermin hati
di taman impian ku impikan

kasih wajah kau ku jadikan penyuluh
pabila malam gelap menyelimuti
kembara ku menjejak bahgia
dengan bayang malam ditindih malam
memerah ketitis akhir ketulusan ku

diriku yang semakin tenggelam
ke dasar sepi yg tak bertepi
diriku yang semakin tenggelam
ke dasar cinta yg tak bertepi

kasih ku pinjam wajah mu

...........

'hasil karya teacher's pet'

7 ulasan:

ezral Sya berkata...

:')

fynn jamal berkata...

kadang2 saya tak percaya,
begini sekali tuhan berikan saya.

suami yang mencintai saya sepenuhnya.

sungguh.
sayalah org yang paling kaya.

aye indu angat ye.

ayunie berkata...

Kita untung kan kak fynn. Cumanya suami saya sayang saya dan tak segan tunjuk sahaja. Kalau bab kata2, rasanya dia corot. Dah 5 tahun ayat2 cinta dia tetap sama, jumlah abjad, selang kata, segala.....Tapi yang pasti dia lelaki terhebat selepas ayah saya yang pernah saya jumpa. Walaupun dia lebih muda...hehehehheh. Saya pun selalu cerita pasal suami tercinta dalam blog, mungkin orang muak dan bosan tapi saya peduli apa. Sebab sejuta ayat pun diluahkan takkan pernah cukup untuk gambarkan sayang saya pada dia....

Tanpa Nama berkata...

sumpah tak paham dan takkan paham

naza nur saad berkata...

kak fynn memang paling untung. pegi mati la orang kutuk apa kak fynn..

u have tri. :)

.o r k e d. berkata...

happy bday tri

rita berkata...

infonya sangat menarik,,
mantap,,,